Książka Korespondencji to przeglądarkowa aplikacja do obsługi elektronicznej książki korespondencji: ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dekretacji pism itp.
Aby pracować w Książce Korespondencji, należy się zarejestrować na platformie. Podczas rejestracji będziesz musiał podać swoje dane, takie jak:
oraz wybrać jeden z dostępnych pakietów:
Pakiety różnią się dostępnymi funkcjonalnościami. Pakiet Green jest dostępny za darmo bez żadnych ograniczeń czasowych i pozwala m.in. na wprowadzenie do 10 wpisów w każdym miesiącu.
Bez względu na to, który pakiet wybierzesz, przez pierwsze 30 dni będziesz mógł korzystać z niego za darmo. Później trzeba będzie opłacić wybrany pakiet lub przejść na darmowy pakiet Green.
Po zarejestrowaniu się na platformie ksiazka-korespondencji.pl otrzymasz wiadomość e-mail, a w niej: Klucz do chmury niezbędny do pierwszego zalogowania się.
Wiadomość z kluczem zostanie wysłana na adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji.
Pamiętaj o sprawdzeniu wszystkich folderów swojej poczty!
Jeśli po zarejestrowaniu się w aplikacji przeglądarkowej ksiazka-korespondencji.pl na skrzynce e-mail nie będziesz mógł znaleźć wiadomości z kluczem do chmury, skontaktuj się z nami.
Pamiętaj! Klucz do chmury może być Tobie potrzebny w przyszłości, np. podczas procesu weryfikacyjnego, dlatego pilnuj go dobrze.
Podczas rejestracji utworzony zostanie Twój indywidualny adres do panelu Książka Korespondencji. Korzystaj z niego, aby szybko i wygodnie logować się do platformy. Podczas logowania podawać będziesz jedynie swój login (nazwę użytkownika) i hasło.
Jeśli będziesz chciał logować się do platformy ze strony głównej Książki Korespondencji, będziesz musiał podawać także swój klucz do chmury.